Chapter D


masa kecik-2 dulu kita selalu main benda pelik-2 kan . macam-2 kita reka janji benda tu bukan lah 18sx , HAHA . ini aku nak senaraikan permainan masa kita kecik dulu yang hingus tak reti nak kesat , seluar kalau boleh atas pusat , rambut nak rapi #sikattepi . bhahaha . tapi aku tak tahu lah korang ingat lagi ke tak . myb haritu terhantuk kat mana-2 ke kan , terus jadi bengong ~


pemadam hempap pemadam - sape dulu ada main angkat tangan macam saya ? soley soley ~ korang ingat tak korang pernah ada pemadam , than korang akan tekan kat tepi pemadam tu supaya dia akn hempap pemadam kwn korang . sape hempap dia akn menang . sape kalah nangis bagi tahu mama kat rumah suruh buat milo botol .




teng-teng - dia mcm lompat-2 . tapi permainan perempuan , haha . tak kesah , yg kunsa mcm korang pon boleh main jugak ^^v tapi kan , ape yg aku tak puas hati dgn permainan ni , dia boleh main tipu . lompat lah korang , tapi kalau terkena line , tanak ngaku pulak . mcm cibai lah . tanak aku main dah . merajuk smpai bila-2 . wekkkk ;p pastu dah kalah mula lah buat muka . pastu nangis . pastu kutuk segala mcm yg keluar kat mulut . pastu kawan balek , unmatured . HAHA




zero point - yeahh permainan paling best masa kecik-2 dulu . si perempuan kumpul getah bnyak-2 than ikat simpul sampai panjang . pastu lompat lah mcm berok tak cukup pisang , kahkah . ape yg best nye , bila lelaki saja tergedik nak main permainan ni . mula lah buat-2 lompat , pastu biar getah tu jadi toinggg toinggg




yoyo - haritu kitorang main benda alah ni . sekali kawan aku buat la 'ulahup' <-- aku tak reti eja -,- pastu dye tunjuk terrer , terkena gigi dye . habis patah kat depan . sian dye . pastu masuk wad sakit . dia ditahan selama seminggu . cedera parah , doktor mengesah kan dye hidup tak lama *aku tipu




peace , nah kau debik - sape tak pernah main mmg pondan lah , haha . permainan ni dye kene debik kat belakang . kau diri ke , duduk ke , mesti cakap 'peace' . kalau tak hamik kau sedas tembakan dari arah belakang . gedebukkkkkkkkkkk , ohok ohok tersedak lah korang kat situ . nak mintak tlg dah tak boleh dah . sape suruh main . tak main pondan pulak . so main lah , HAHAHA . korang msti ingat lagi kan ? :))




kawen-kawen . . sape tak pernah main meyh aku cepukk bontot dye . haha ni paling best yang pernah aku main . biaselah org kawen tu mesti aku ngan danial . entah mane pergi budak tu sekarang , dah kawen agaknye ngan makyah boyan tu . haha ingat lg dulu aku pakai gaun kakak aku then aku pinjamkan dye baju abg aku . mama tanye kau nak baud ape aku ckp hantar dobi . haha kecik-2 dah pandai pergi dobi sendiri . ahaha hebad . paling best time org baling bunge ngan apsir kat muka aku -.- redha jelah . haha .



budak zaman sekarang dah lain dah ,
pandai main showdown , haha
pastu dah pandai nyanyi lagu soley soley ,
erm yang tu . . erm . . haha . .

tu pasal kita kne habiskan zaman kanak-2 kita . tak kiralah mak ayah korang halang ke tak . dulu-2 pon bagi kita semua nye best

No comments:

Post a Comment