Chapter G




aku syok sendiri ? hmm mungkinlah . cinta yang dulu lebih bahagia daripada cinta sekarang . bak kata "cinta tak dibalas". aku batak kat dia ke ? apa yang membuatkan aku batak sangat kat dia ? semua soalan bermain di fikiran aku . "cinta tak kejam , cuma manusia je yang tak pandai hargai cinta" , dari filem ombak rindu . hari-2 aku stalk twtter dia sbb nak tahu dengan siapa dia tweet and so on lah . kadang-2 hari tu juga buad aku sakit hati bila tengok dia tweet dengan perempuan even diorang guna kau/aku sye/awk . aku rindu kita yang dulu !

kau berubah since 2012 . iyekerr ? or memang salah aku ? hmm mungkin dengan umur kite sekarang , mmbuatkan lebih matured . keras kepala kan ? mmg aku tahu setiap masa . dulu jarang kite gadoh just bende kecik je JELEZ tp tak mcm tahun ni . dulu kau games aku sbb kau sebenarnye ade prempaun lain . then bila aku bce status fb kau *lupe dah and yes kau cakap someting yang buad aku cair and terharu . dah nak masuk awal tahun 2012 baru kite series . lambad sangat or terlambat dah . sekarang kau nak tinggalkan aku sorang-2 . but yeahh aku happy sangat sebab sempat hidup dengan awk even kite jauh .

lepas dapat tahu kau nak masuk MRSM KEPALA BATAS aku selalu buad probs and gadoh . dalam minggu tu gadoh baik gadoh baik . penad sangat asyik gadoh je sampai sekarang 1-1-2012 anniversary aku dengan dia . sumpah sedih gila xdapat nak smbud same-2 . dia jauh aku jauh and that day aku gaduh sehari suntuk . mmg aku tahu aku bazirkan mase dengan dia dengan GADOH tu . tak fikir ape tiba-2 aku yang mintak clash kan ? mane tak sedih dia . salah aku yang ke sepuluh dua belas . tp bila aku ckp nk clash kau juz okay je aku tengok . mungkin kau dh ade org lain kot sampai tak percaya dekad aku dah ?

dya . ct . aiman . mira . dah puas rosakkan relay aku dengan dia or mmg ade lagi nme yang patut aku senaraikan kat sini ? korang memang tak suka aku dengan dia kan . since couple semua jadi huru-hara sebab korang jadi orang ketiga keempat dan seterusnya . agaknye bila dia dah jauh dripada aku bru korang happy and stop kacau aku kan ? pernah dengar aku mencarut ? sabar aku ade had tau . jangan sampai aku keluarkan kata-2 kesat tau . k senyum sikit :') bdw korang korang , tak penad ke kacau relay orang ? mcm xpernah couple je or mmg tak laku sampai nak rosakkan relay aku ? pernah dengar wors "cukup ! jangan kacau relay aku lagi" ? aku dengan dia tak lame pun then dia masuk mrsm mungkin pelan-2 dia lupekan aku .

saksi aku relay ngan kau kawan baik aku +___+ tak perlu tahu and saksi aku menangis :- setan + jin . actually ramai saksi , sampai budak f1 IM dengan aku tanya "knp masa balik td akak mnangis" . aku tak boleh nak luahkan kat semua orang . even aku tahu bila kita luahkan kita akan rasa lebih lega . tp moment yang aku tak boleh lupa bila kite otp . kau nyanyikan untuk aku :( then kau marah*x kot bg aku jelah* kau marah aku sbb aku tak nyanyi untuk kau . aku asyik dengan lagu barney je . haritu nak nyanyi mama dah marah aku . Ya Allah banyak sangat dugaan aku saat-2 kau nak pergi dah . harini aku demam , sheshemeee , shakett tekak . semua pasal malam td kot . biarlah aku bazirkan air mata ini untuk kau sorang je :)

5 hari jekan ? aku sakit takde orang jage dah :) cukuplah sebelum ni gaduh manjang . dua-2 ego please ubah diri awak and saya pun . n please org lain jangan masuk campur dalam rumah tangga kami . pernah korang rase macam ni or mmg nak try ? aku boleh buad dua kali ganda juz see . ilove you somuch capital K






1 comment:

  1. shayong .ilafyousomuch .muwahhhhhhhhhhhh. hmmm pomish x gaduh .hoi orang mane ade orang len :p
    pa setia sayang .realy love you .muwahhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete