Chapter J



hi everyone ! Lame tak bukak blog ni . Bersawang dah blog ni *fuh fuh tiup semua habuk yang ada* lame tak update blog ? pergi mana ? okay tak pergi mana pun sebenarnya . saya ada ja dekad rumah . saya cuma pergi sekolah lol . sebenarnya saya main tukar tukar link blog biar orang tak jumpa . kenapa ? sebab saya rasa macam tak best lah blog ni , bosan lah blog ni and macam macam lagilah yang saya rasa .

sekarang ni taktahu kenapa nak tukar balik link lama . mungkin sebab saya rindu nak main benci benci dengan dia *gila* Older post saya separuh saya dah delete . Sebab bila baca balik sakit hati ja and saya rasa mengarut lagi karut lol . k sekarang ni bukak buku baru buku lame campak laut -.-

Alhamdulillah saya dah habis exam . Susah ke senang ? Serious susah espicially sejarah and geografi . Bukan saya sorang je cakap susah . tapi semua form 2 cakap susah . Ternyata memang susah kalau dah semua cakap susah . Subject lain susah jugak tapi boleh jawab semuanya . k dah jangan cerita pasal exam . Yang lepas jangan dikenang *cehh now saya dah bebas daripada exam baru baru ini !! saya dah merdeka LOL !!

Cuti seminggu ? k memang semua orang suka cuti , tapi tak semua orang suka HOMEWORK yang bertimbun timbun tu . Terima kasih cikgu bagi homework yang banyak tu . saya takboleh janji dengan cikgu yang saya boleh siapkan semuanya . almaklumlah jaga adik , kasut tak basuk lagi , facebook tak app orang , ayah oustation . k alasan tak munasabah .

1 comment:

  1. me laffyou :) sape suruh buat sy mcm ni ......
    -ky

    ReplyDelete