Chapter L



hai semua peace (V)^^ hihi tadi dekat sekolah ada AKU JANJI KAA/KRK dekat dewan lestari smk bandar tasik puteri . Saya dengan aina jadi penyambut tetamu dekat tangga . Memang seronoklah tak dengar ceramah pegawai ppd ape entah tu . Haha terima kasih cikgu bagi kerja tu dekat kitorang . Jaga daripada pukul 8 sampai 9:40 pagi . Lama ? Taklah sekejap je >.< Lama gila kott . Ceramah KAA habis pukul 10:15 pagi , memang tak tahu apa-apalah . Masuk dewan blurr terus .

Tapi yang tak seronoknya bila saya tak bagi salam , parents bagi salam then bagi pandangan mengancam . Haishhhh ape tak puas hati ke . Tahulah saya hudohh . Hahaha merepek je kerja . And lagi satu , erm erm malu je tadi . Pakcik tu dah daftar , yang saya dengan aina kelam je suruh daftar . Bila malu mulalah lari nyorok belakang tiang . Puihhhh benci ahh ! Bdw saya dah reti senyum . Hahaha sebelum ni masam je muka . Well sejak jadi PRS kene senyum je manjangg . *kbajed sikit*

Dalam pukul 9 lebih perut dah berjoget menyanyi lagu awieeeeeeeee -,- so saya suruh fauzan beli roti kicap atau lebih dikenali sebagai roti ikan bilis . Alahhh yang warna oren tu . Sekolah depan kedai tu yang seronok . Senang nak ponteng . Lol! Time kitorang nak makan roti tulah ade parents datang . Makcik tu siap tegur lagi "lapa yee" *sambil buat muka prihatin nak bagi nasik lah konon* apalagi sumbat roti tu dalam poket . Haha sengal jerr . Tapi baguslah dia prihatin kat kitorang . Dia saluk tangan kat handbag dia , ingat nak bagi duit ke apa rupanya nak amik pen . Finee tacing !



Okay lupakan pasal makcik tu , now nak story pasal ape yang saya janji tu , See atas ni ? Tulah yang saya janji . Ada lagi tapi malas nak capture . Tak batak lah weh *apesalahh angin ni -,-* Okay tak target saya this year exam ? Apa teruk-teruk hah ? Malas target tinggi takut tak kesampaian then hampa frust tonggeng sana sini . So target rendah je dulu , i mean yang mana rasa mampu je . If keluar KAA sekalipun saya redha jelah . I've do mai best rite . K taknak speaking dah . Erghh

Banyak sangat masalah sekarang ni , baju tak bercekak lagi . Mana nak carik kain yang sama dengan baju ni untuk buat cekak . Haihhh rasa macam susah je . Bdw isnin ini watikah pelantikan pula . Maigawddddddd malu lah nak jalan amik sijil kat depan tu . Camera man sekolah jangan sesekali tangkap gambar fatin . Memang kene terajang satg . Puihhhh

No comments:

Post a Comment