Chapter N

Nak menangis bila terFormat lappy ni . Gambar masa sekolah rendah , raya dekat sekolah , slip upsr , kawan sekolah rendah . Semuanya hilang macam tu sahaja . Bagus sangat .

Memang tak ada mood dah nak hidup . Haha melebih lah tu . Hmm kenangan semua ada dekat gambar , sekarang gambar dah jadi bubur . Repeat again . BUBUR ! Bdw cerita pasal Aina tu malas dah nak sambung . Rasa macam give up pulak . Biarlah dia dengan life dia , dan saya tetap akan jadi kawan awak sampai bila-bila :) So kesimpulan daripada cerita tu semua , Aina fikirlah yang mana lebih baik keyh . Salah langkah takboleh patah balik dah . I've tried to understand you . Thanks

Eceyhhh bapak geli speaking . Hahaha *apesal gelak je daripada tadi* Oh sebenarnya saya tengah happy gila nak mati . Nak tahu kenapa ? Ye betul hari cuti . K salah , sebenarnya abg hafiz Im saya pagi tadi dalam pukul 1 lebih . Makkkk rasa nak menangis tahu . Dia yang start dulu , then borak-borak dah mengalah saya mintak number abg . Saya cakap Aina yang mintak . Goshhhhh sorry then terus bagi . Malam tadi memang takboleh tidur lah . Hafal setiap nombor tu . Lol!

Takboleh nak type dah , bangga . Ni malas sebut pasal Hafiz Basri ni . Erghhhhh

No comments:

Post a Comment